Wniosek o ponowne wykorzystywanie informacji publicznej
W dniu 25 lutego 2016 r. Sejm RP uchwalił ustawę o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego.
Celem ustawy jest zapewnienie bardziej przejrzystych i łatwiejszych w stosowaniu rozwiązań dotyczących ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego. Określa ona: zasady udostępniania i przekazywania informacji, warunki ponownego wykorzystywania, możliwość pobierania opłaty oraz przekazywanie informacji na wniosek.
Ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego, to wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona (art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 1446).
W celu uzyskania informacji do ponownego wykorzystywania należy sporządzić wniosek, który będzie zawierał elementy określone w art. 21 ust. 3 ww. ustawy lub skorzystać z pomocniczego wzoru wniosku zamieszczonego na dole strony i przesłać poprzez:
- pocztę na adres:
Centrum Edukacji Nauczycieli w Łomży,
pl. Kościuszki 2,
18 - 400 Łomża - pocztę elektroniczną na adres: cen@cen.lomza.pl
- złożyć osobiście w urzędzie w godzinach jego pracy
Metryka strony